L’Espai Cuixart de Palafrugell es convertirà aquest estiu en un punt de trobada per als amants de l’art, la música i la gastronomia amb el naixement d’AcCent Cuixart, un nou cicle cultural impulsat per la Fundació Cuixart coincidint amb el centenari del naixement de Modest Cuixart.
Del 27 de juny al 28 d’agost, els jardins de l’espai acolliran una desena de vetllades on diferents disciplines artístiques dialogaran amb el llegat d’un dels grans noms de l’avantguarda catalana. Cinc creadors contemporanis —Pep Ribé, Om Barbarà, Cae Piñol, Àlex Pallí i Enric Iglesias— reinterpretaran l’univers de Cuixart a través d’exposicions efímeres en format Pop-Up Art, establint un pont entre la seva obra i les noves generacions d’artistes.
La proposta es completarà amb actuacions musicals en directe que abraçaran estils tan diversos com el blues, el jazz, el flamenc, el pop, el funk o l’indie folk, convertint cada trobada en una experiència cultural oberta, participativa i emocional.
La inauguració, el 27 de juny, inclourà una acció d’action painting en directe de Pep Ribé inspirada en una obra de Modest Cuixart, així com música i un homenatge immersiu a Pink Floyd. Un estiu per descobrir com l’art continua dialogant amb el present.



